Postorderverwerking

Verpakkingsoplossingen

Postorderverwerking Verpakkingsoplossingen

Als u elke week honderden of duizenden orders verwerkt, weet u hoe belangrijk een betrouwbare en nauwkeurige verpakkingsoperatie is. Onze postzakoplossingen zijn flexibel genoeg om enkelvoudige en meervoudige orders te verwerken, ze zijn eenvoudig te bedienen en zorgen voor de nodige extra capaciteit tijdens piekmomenten. 

Onze klanten variëren van bedrijven die hun orderverwerking nog maar pas beginnen te automatiseren tot enkele van de grootste online shops ter wereld.

Wij bieden ook AirPouch® opblaasbare Beschermverpakking, zoals luchtkussens en bubbelfolie.

Verpakkingsmachines

Beproefde, gebruiksvriendelijke postzaksystemen

Onze geautomatiseerde verwerkingsmachines hebben een kleine voetafdruk en passen gemakkelijk in bestaande verpakkingsoperaties. De volgende zak wordt al bedrukt, zodat er geen apart adresetiket nodig is. Scan gewoon de artikelen en laat ze in de wachtende voorgeopende postzak vallen. Na de automatische afsluiting is de cyclus afgerond en wordt de volgende gelabelde zak aangeboden om te vullen.

Zakmaterialen

Duurzame, ondoorzichtige postorderzakken beschermen en verbergen de inhoud

Mail order bag

De kwalitatieve Autobag® en SidePouch® postzakken zijn gemaakt van de beste plastic mix, ideel voor de verpakking van postorders. 

  • Ondoorzichtig materiaal verbergt de inhoud
  • Drukt adresetiketten rechtstreeks op de postzakken
  • Superieure, nette afdichting 
  • Geotech® milieuvriendelijk materiaal beschikbaar 

Zie onze volledige lijn beschikbare Films of contacteer ons voor meer informatie.

Functies van de zak

Breed gamma zakformaten, neutraal of voorbedrukt

Onze voorgevormde zakken zijn zo gemaakt dat ze gebruikt kunnen worden voor gelijk welke postordertoepassing en ze zijn aangepast aan onze Autobag en SidePouch verpakkingsmachines. 

  • Zakken tot 550 mm breed en 900 mm lang
  • Opening tot van maximaal 275 mm x 275 mm om ze gemakkelijk te vullen 
  • Betrouwbare afdichtingen die niet breken tijdens de levering
  • Bedrukken tot maximaal 8 kleuren 
  • Easy open perforaties zodat uw klanten hun producten er gemakkelijk uit kunnen halen, en toch bestand zijn tegen het transport en de goederenbehandeling

Diensten

Service representatives

Wij vinden het belangrijk om onze klanten een service van wereldklasse en ondersteuning te bieden, zodat hun verpakkingsprestaties kunnen blijven pieken. We werken samen met u om uw verpakkingsproblemen op te lossen en spelen in op veranderende eisen. Onze mensen van de direct supportdiensten zijn opgeleid in de fabriek en zorgen voor:

  • Technische ondersteuning per telefoon
  • Getrainde ingenieurs 
  • Onderhoudsopleiding voor klanten 
  • Preventief onderhoud 
  • Grafische en ondersteuning 
  • Applicatiediensten

Solutions Finder

Bekijk met behulp van onze handige oplossingzoeker welke applicatie geschikt is voor u.

Online Retailconcern, Fanatics, Viervoudige productiviteit met Autobag® 850S zakverpakkingssystemen
Case Study

Online Retailconcern, Fanatics, Viervoudige productiviteit met Autobag<sup>®</sup> 850S<sup>™</sup> zakverpakkingssystemen

Achtergrond
Fanatics is een wereldwijde leverancier van producten voor sportfans, waaronder voetbalshirts, shorts, sokken, baseball caps, bekers en andere souvenirs. Het online retailconcern levert klanten wereldwijd officiële merkproducten van de grootste namen in de sportwereld, waaronder Manchester United, Dallas Cowboys en England Rugby.

Vanuit het magazijn in Noord-Manchester worden er elke dag gemiddeld 7500 artikelen verzonden om aan de vraag van de enorm populaire website fanatics-intl.com te kunnen voldoen. Dit kan oplopen tot ongeveer 28.000 bestellingen per dag tijdens de piekperioden net voor de Kerst. Sinds Oktober 2016 gebruikt Fanatics het nieuwe Autobag 850S postorder-zakverpakkingssysteem om zijn complexe, veeleisende postorderprocessen te automatiseren en te stroomlijnen.  Lees meer...

Contacteer ons

Contacteer onze customer Service via 0032/27.25.31.00 of gebruik het formulier om uw aanvraag in te dienen

*
*
*
*
*
*
*
Hoe wenst u gecontacteerd te worden:

Ter info: Wij proberen binnen de 24h alle aanvragen te beantwoorden. Mocht u niets van ons vernemen binnen die tijd, gelieve ons dan te contacteren op 0032 2 725 31 00.